ວິທີນີ້, ທ່ານສາມາດຊອກຫາການເຊື່ອມຕໍ່ທີ່ເປັນປະໂຫຍດທີ່ຄູ່ແຂ່ງໃຊ້ເພື່ອເພີ່ມການຈັດອັນດັບຂອງພວກເຂົາ; ການແຂ່ງຂັນຂອງຄໍາສໍາຄັນ. ການວິເຄາະຢ່າງລະອຽດເປີດການເຂົ້າເຖິງຄໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໃນ thematic niche. ທັງຫມົດນີ້ຢືນຢັນອີກເທື່ອຫນຶ່ງວ່າມີຄໍາຕອບທີ່ຊັດເຈນສໍາລັບຄໍາຖາມວ່າເປັນຫຍັງການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງແມ່ນຈໍາເປັນ - ເພື່ອພັດທະນາທຸລະກິດຂອງຕົນເອງ. ເປັນຫຍັງທຸລະກິດບໍ່ສາມາດເຮັດໄດ້ໂດຍບໍ່ມີການແຂ່ງຂັນການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງ. ເປັນເຄື່ອງມືທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບທຸລະກິດທີ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດ. ມັນຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບສິ່ງທີ່ເກີດຂຶ້ນໃນຕະຫຼາດແລະປັບຕົວເຂົ້າກັບເງື່ອນໄຂທີ່ມີການປ່ຽນແປງ. ນີ້ແມ່ນເຫດຜົນບາງຢ່າງທີ່ທ່ານຄວນເຮັດການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງ: ເພື່ອເຂົ້າໃຈສິ່ງທີ່ລູກຄ້າຕ້ອງການແລະຕ້ອງການ, ແລະວິທີການທີ່ດີທີ່ສຸດເພື່ອຕອບສະຫນອງຄວາມຕ້ອງການຂອງພວກເຂົາ; ໂດດເດັ່ນຈາກບໍລິສັດອື່ນໂດຍການສະເຫນີຜະລິດຕະພັນຫຼືບໍລິການທີ່ເປັນເອກະລັກທີ່ແຕກຕ່າງຈາກການສະເຫນີລາຄາ, ຄຸນນະພາບ, ການທໍາງານ, ແລະຕົວກໍານົດການອື່ນໆ; ເພື່ອກໍານົດຈຸດແຂງແລະຈຸດອ່ອນຂອງທ່ານ, ປັບປຸງທຸລະກິດຂອງທ່ານ; ເຂົ້າໃຈຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງຕົນເອງ, ຄວາມສົນໃຈແລະເຕັກນິກທີ່ຊ່ວຍດຶງດູດມັນ; ຊອກຫາໂອກາດໃຫມ່ສໍາລັບການພັດທະນາບໍລິສັດ (ຕົວຢ່າງ, ວິທີການເຂົ້າໄປໃນໃຫມ່. ພາກສ່ວນຕະຫຼາດ, ສ້າງຜະລິດຕະພັນຫຼືການບໍລິການໃຫມ່, ຮ່ວມມືກັບບໍລິສັດອື່ນໆ, ແລະອື່ນໆ. ຄູ່ແຂ່ງການວິເຄາະຈະອະນຸຍາດໃຫ້) ນອກຈາກນັ້ນ, ການວິເຄາະທີ່ມີຄວາມສາມາດຂອງຄູ່ແຂ່ງຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດຄາດຄະເນໄພຂົ່ມຂູ່ທີ່ເປັນໄປໄດ້ຈາກພວກເຂົາແລະສ້າງຍຸດທະສາດເພື່ອປົກປ້ອງຕໍາແຫນ່ງຕະຫຼາດຫຼືຂະຫຍາຍຕະຫຼາດຂອງທ່ານ. ການກະກຽມສໍາລັບການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງຂອງຄູ່ແຂ່ງແມ່ນວຽກງານທີ່ວາງ ລາຍຊື່ເລກ Whatsapp ແຜນໄວ້ຢ່າງຊັດເຈນທີ່ຈະນໍາເອົາຜົນໄດ້ຮັບພຽງແຕ່ເມື່ອມັນ. ໂດຍອີງໃສ່ຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງຂະບວນການແລະການນໍາໃຊ້ວິທີການຕ່າງໆ. ເພື່ອເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍ, ມັນຈໍາເປັນຕ້ອງປະຕິບັດວຽກງານກະກຽມ: ສ້າງລາຍຊື່ຄູ່ແຂ່ງຂອງທຸລະກິດຂອງທ່ານ . ນີ້ສາມາດເຮັດໄດ້ໃນຫຼາຍວິທີ - ການນໍາໃຊ້ການບໍລິການການວິເຄາະ (ຕົວຢ່າງ, google analytics ຫຼື semrush), ຫຼືໂດຍການຄົ້ນຄວ້າຜົນການຄົ້ນຫາ. ເພື່ອເຮັດສິ່ງນີ້, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງໃສ່ກະແຈຕົ້ນຕໍທີ່ທ່ານສາມາດພົບເຫັນ, ແລະຄູ່ແຂ່ງຕົ້ນຕໍຈະເຫັນໄດ້ໃນຜົນໄດ້ຮັບ.
ເອົາຂໍ້ມູນຈາກໂປຣໄຟລ໌ນອກນັ້ນທ່ານຍັງສາມາດໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນທີ່ມີຄຸນຄ່າຈາກການຈັດອັນດັບໂປຣໄຟລ໌; ກໍານົດເປົ້າຫມາຍທີ່ຊັດເຈນຂອງການວິເຄາະ. ທາງເລືອກຂອງວິທີການຄົ້ນຄ້ວາໂດຍກົງແມ່ນຂຶ້ນກັບນີ້. ຕົວຢ່າງ: ຖ້າວຽກງານຂອງພວກເຮົາແມ່ນການສຶກສາການເຮັດວຽກຂອງເວັບໄຊທ໌ຫຼືຂອບເຂດຂອງຮ້ານອອນໄລນ໌, ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ເປົ້າຫມາຍທີ່ສອດຄ້ອງກັນຈະຊ່ວຍໃຫ້ພວກເຮົາປັບການເຮັດວຽກ; ສຶກສາຄວາມຕ້ອງການຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຢ່າງລະອຽດ. ນີ້ແມ່ນບາດກ້າວໄປສູ່ການວາງຕໍາແຫນ່ງທີ່ຊັດເຈນ, ການພັດທະນາ usp ທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງ, ແລະການພັດທະນາຊ່ອງທາງທີ່ມີປະສິດທິພາບຂອງການໂຕ້ຕອບກັບລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງ. ການປຽບທຽບຜົນໄດ້ຮັບຂອງການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງແລະຄວາມຕ້ອງການຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຈະກາຍເປັນແຮງກະຕຸ້ນສໍາລັບການພັດທະນາຍຸດທະສາດທີ່ເປັນເອກະລັກສໍາລັບການພັດທະນາ. business.it ຂອງທ່ານເອງມີຄວາມສໍາຄັນເທົ່າທຽມກັນທີ່ຈະຕັດສິນໃຈວ່າໃຜຈະໄວ້ວາງໃຈໃນການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງຂອງຮ້ານອອນໄລນ໌.
|